سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سیب تک


صحبت از برنامه های بیش از حد رسیدن، ایده اپل از برچسب تغذیه برای برنامه ها به عنوان سرگرم کننده است که آن را به عنوان مفید است.

چند بار ما خیلی دیر یاد گرفتیم که یک برنامه همه نوع داده جمع آوری می کند و بدتر از آن، آن را با اشخاص ثالث به اشتراک می گذاریم؟ ما می توانیم شرایط خدمات (TOS) را بخوانیم... اوه، من کی رو شوخی میکنم؟ هیچکس اونا رو نمیخونه

این کارت های گزارش حریم خصوصی برنامه اساسا مجبور توسعه دهندگان برنامه را از طریق TOS خود را با پاسخ دادن به یک پرسشنامه 31 طبقه که اپل جوش پایین را به برچسب برنامه حفظ حریم خصوصی تغذیه برای هر برنامه فکر می کنم.
تغذیه داده ها
برخی از اطلاعات شما می توانید در مورد یک برنامه بر اساس اطلاعات جدید اپل اطلاعات مجموعه اطلاعات کسب اطلاعات کسب اطلاعات کسب اطلاعات.

اعطا شده، این خود توسعه دهندگان گزارش آنچه انجام می دهد و یا انجام نمی دهد. پس ما همه اینا رو با یه دانه نمک می بریم هنوز، هیچ دیگری از آنها این پرسش ها را نمی پرسد.

که برچسب باید به کاربران یک راه در یک نگاه از درک آنچه برنامه نویس برنامه ریزی برای انجام با داده های خود را ارائه دهد. این آدرس هر داده ای که توسعه دهنده جمع آوری می کند که می تواند به شما متصل شود، داده هایی که جمع آوری می کنند و آنونامیزه می کنند، داده هایی که ممکن است برای ردیابی شما در خارج از برنامه استفاده کنند، و داده هایی که جمع آوری نمی کنند.


Apple, by the way will have Privacy Nutrition Labels for its own apps, as well.

 

رفتن در حریم خصوصی صفرییعنی چی؟

صفری در macOS طول می کشد یک tact مشابه. در حالی که هیچ پرس و جو هر وب سایت برای شیوه های حریم خصوصی خود را دقیق، صفری است پیگیری از تمام ردیاب هر وب سایت با استفاده از و در حال حاضر می دهد دسترسی به یک دکمه به آن لیست از منوی سافاری. همچنین می توانید نگاهی سریع به تمام ردیاب های Safari در 30 روز گذشته مسدود شده است.

در همان زمان ، اپل هر دو گسترش دسترسی به سافاری با پشتیبانی از وب فرمت API محبوب ترین با موتور کروم و دادن کاربران کنترل بیشتر بر چه زمانی و در آن سایت های پسوند اجرا می شود. دومی کمک می کند تا درد بر روی پسوند است که به طور بالقوه می تواند با هر سایت شما بازدید تعامل قرار دهید.
انتقالها
یک دکمه تنها چیزی است که شما نیاز دارید برای پیدا کردن ردیاب ها در یک وب سایت. 

در نهایت، اپل در حال گسترش ورود به سیستم خود با برنامه اپل است که به شما اجازه می دهد تا از شناسه اپل خود برای ایجاد ورود به سیستم های جدید که اطلاعات خصوصی شما را مخفی می کند، مانند آدرس ایمیل خود، از سایت ها و سرویس ها استفاده کنید. من در حال حاضر استفاده و عشق این ویژگی در آی فون من.

در سال جاری، شما قادر خواهید بود حساب های قدیمی را به ورود به سیستم با اپل تبدیل کنید. پس از انجام این کار، می توانید از Face ID یا Touch ID برای ورود به سیستم استفاده کنید. سیستم در iOS، iPadOS و macOS کار می کند و با مرورگرهای وب به غیر از سافاری کار خواهد کرد.

در حالی که هیچ ادعا نمی کند اپل حریم خصوصی را حل کرده است، سخت است استدلال کنیم که رقبای مانند گوگل و آمازون بیشتر انجام می دهند.